een snelle update!! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu een snelle update!! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

een snelle update!!

Door: ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

02 Maart 2014 | Italië, Pistoia

Zo even een snelle update voor ik ga slapen.... Gister (zaterdag was ik dus ongeveer de hele dag alleen met een meisje uit spanje. Tegen de avond kwamen de 3 deense jongens terug, die heb ik toen ontmoet, en nog later kwamen de 2 deense meiden (mijn kamergenoten). Leuke mensen die denen en spanjaarden.
Vandaag zondag, lekker uitgeslapen, iedereen eigenlijk rond half 12 kwam iedereen z'n bed uitrollen.
Toen ging iedereen beetje wat voor zichzelf doen, de jongens die gingen film kijken (star wars) de meiden waren zelf allemaal bezig. Toen heb ik zelf even lekker een film gekeken en alvast een begin gemaakt aan mijn opdrachten in het engels zetten.
Tegen het einde van de middag in de avond kwam er een hele groep met mensen uit Australie denken we....
In de avond ben ik met de 3 meiden uit spanje, 2 meiden uit denemarken en 1 jongen uit denemarken. Wat gaan drinken in het centrum van Pistoia. Was erg gezellig allemaal gepraat over typische dingen uit eigen land. Erg leuk allemaal.
Morgen begint mijn introductieweek en we gaan morgen avond pizza eten bij een pizzeria in de buurt!!!

Doeiiiiii!!!!!!!

  • 03 Maart 2014 - 02:46

    Leontine:

    Heel veel plezier tijdens de introductie week, komt helemaal goed met jou! Het klinkt allemaal veel belovend... Geniet van je tijd in Italie, achteraf zal je zeggen de tijd is voorbij gevlogen.
    Ruby ik ben trots op je!!!!

  • 03 Maart 2014 - 07:55

    Jacqueline:

    Hoi,
    Zo te lezen heb je het erg gezellig.
    Heel veel plezier met je introductieweek maar volgens mij gaat dat wel goed komen.
    We zien erg benieuwd naar je volgend verhaal :-)

    Liefs van ons

  • 03 Maart 2014 - 08:12

    Pieter:

    Ruby ik ben trots dat je dit allemaal doet, en ik vind het fijn dat je nu al leuke afspraken maakt met je medebewoners.
    Succes bij de introductie en je eerste Italiaanse lessen.

  • 03 Maart 2014 - 14:56

    .oma:

    hoi wijfie

    leuk je berichtje weer te lezen fijn dat je nu kamer genoten heb .
    fijne introductie week maak er wat moois van
    je ben onze kanjer
    heel veel dikke knuffels xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Italie

Ik ga voor 3 maanden naar Italië voor stage!!

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

laatste dag

20 Mei 2014

bijna thuis!!

01 Mei 2014

:-)

15 April 2014

de helft van mn verblijf

06 April 2014

week 5
Ruby

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 4973

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Italie

Landen bezocht: