eerste stageweek!! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu eerste stageweek!! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

eerste stageweek!!

Door: ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

15 Maart 2014 | Italië, Pistoia

Ciao,

Even een update over mijn eerste 'werk'week. Ik heb echt een super leuke stageplek. Het is een heel groot gebouw met veeeel groepen. ik heb een erg leuke groep met cliënten. Ze begrijpen nu na een week ook heel goed dat als ze tegen me gaan praten ik ze echt niet begrijp haha :-)
Dus het is vooral veel aanwijzen en veel lachen en doen. De dagen zijn wel echt totaal anders. Alles is wat rustiger en ze hebben ook veel langer pauze!
In nederland is het echt allemaal wel harder werken en ik vind dat het ook allemaal wel iets beter is. Hier hebben ze een kleine ruimte voor 15 cliënten waaronder 5 rolstoelers.
Verder heb ik deze week nog niet zo heel veel gedaan, maar vooral gekeken.
Ik heb ook hele leuke collega's die al gelijk vroegen of ik mee ging eten volgende week want dit doen ze altijd einde van de week met elkaar!! De taal is alleen af en toe even een dingetje maar het is wel heel leuk!! hun leren mij italiaans en ik leer hun engels en google translate wil ook heel erg helpen, de hele dag!!!
Dus ik heb echt een hele leuke stage, en heb het er erg naaar mn zin!!

Ik heb vandaag ook weer een kamergenoot erbj gekregen uit spanje! En volgende week nog 1 uit nederland!!

Ciaoo!!!!

  • 15 Maart 2014 - 15:18

    Marcel Janssen :

    Hoi Ruby ik vind het leuk om te lezen dat je het heel goed naar je zin hebt en met gebaren taal kom je ook een heel eind .Ik vind het een hele mooie uitdaging van je en ik ben super trots op je . Geniet er maar lekker van je stage plek in dat mooie Italie . Het is anders dan in Nerderland begrijp ik van je met de werk druk Geniet lekker van het zonnetje in je vrijetijd en je leuke contacten die je daar maakt. Heel veel plezier en de groeten van Marcel

  • 17 Maart 2014 - 16:18

    Jacqueline:

    Ciao Ruby,
    Che bello leggere che si ottiene giusto avere lì. E ferro da stiro è possibile se venite indietro sono per me troppo :-)
    Siamo lieti per la tua prossima storia.

    Amore da,
    Jaco, Jacqueline, Jurriën *, Jamie & Roxanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Italie

Ik ga voor 3 maanden naar Italië voor stage!!

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

laatste dag

20 Mei 2014

bijna thuis!!

01 Mei 2014

:-)

15 April 2014

de helft van mn verblijf

06 April 2014

week 5
Ruby

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 4965

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Italie

Landen bezocht: