.... - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu .... - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

....

Door: ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

23 Maart 2014 | Italië, Pistoia

hoii,

Nou weer een nieuwe lange/leuke week gehad! Dit was mijn tweede week op mijn stage. Een erg leuke week... Mocht ook al m,eer doen. En mijn collega's zijn heeel geïnterresseerd naar hoe alles in nederland gaat. Er zijn toch best wel een aantal verschillen tussen nederland en Italie.
We begonnen de week ook helemaal in stijl met de Italiaanse les!! Verder was het wel weer een super leuke week, cliënten snappen nu echt heel goed dat ik ze niet begrijp en ze gebruiken hun handen als ze iets tegen me willen vertellen en dan snap ik ze wel...
Vrijdag is dan eindelijk Naomi ook gekomen. Het klikte gelijk gelukkig!! We hebben ook maar gelijk pizza gegeten :-) En daarna een gezellige avond gehad met onze spaanse vrienden!!! De dag erna lekker rustig aan gedaan. Rustig wakker geworden. Daarna boodschappen gedaan. 's Avonds eindelijk na 3 weken weer frietjes op.... bij de mac Donalds!!! :-)

Daarna kwamen die jongens uit belgie en een ander meisje uit spanje nog even aanwaaien en hebben we wat gedronken. Daarna naar de stad geweest gekeken of er iets te beleven was.... Maar niks alles was dicht alleen een paar tentjes waar je wat kon drinken. Toen zijn we maar weer terug gegaan en hebben hier maar even een klein feestje gehouden!!!
Erg gezellig allemaal en vandaag een lazy sunday......

Ciaoooo!!!!

• 23 Maart 2014 - 15:10

Pieter:

Hoiiiiiiiiiiiii

Wat is het fijn dat ze handen hebben anders begreep je ze nog niet :-).
    Het is ook fijn voor je dat er nu iemand is waar je lekker hollands mee kan praten, en ook fijn dat het gelijk klikt tussen jullie.
    Ga lekker door zoals je het doet we zijn trots op je !!!