laatste dag - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Ruby

03 Juni 2014 | Italië, Pistoia

Nou hier dan mn laatste bericht uit italie, de dag voor vertrek!
Even goed dneken bij mn laatste bericht was ik in Venezia geweest! Het weekend daarna zijn we in Rome geweest, wat is dat een mooie plek zeg en veel te kort een weekend!
Maar goed het lange reizen, weinig slaap en blaren op mn voeten waren het allemaal waard!!!
Echt super mooi was het! En het weer was ook nog super goed! En daarna begon mijn laatste week stage. Dat was wel even moeilijk zeg met de gedachten die lieve collega's en cliënten nie meer te zien!
Maargoed heb mooie laatste dagen gehad daar, en veel foto'gemaakt!
De een na laatste Italiaanse les was ook in die week. de laatste keer Italiaanse grammatica haha.
En toen kwam die vrijdag.... ik ging met een collega en 3 cliënnten naar de supermarkt, en daarna gingen we door naar het park. Ik had helemaal niks in de gaten. Toen we terug kwamen rond half 12 mochten we het lokaal niet in... want er was een 'probleem'. 2 minuten later toch naar binnen was alles versierd voor mij... en gingen ze zingen echt zooo lief!!!
Ik heb ook nog een mooie sjaal gekregen met allemaal kleurtjes, en nog een mooi briefje en later van een client van een andere groep ook nog een mooie brief.
Nou toen aan het einde van de dag was wel even moeilijk afscheid nemen van de cliënten. En met een client had ik het elke dag over bananen en hij wilde geen doei zeggen maar het moest van mijn collega's want ja hij zou me nooit meerzien. toen kwam die naar me toe, ik kreeg een kus en hij zei nog even bananeeee en toen ging die weg!!

Nou goed zaterdag nog naar cinque terre geweest!!! Ws wel heel mooi maar wel eng met de trein in de bergen aan de zee!! maar 5 hele mooie dorpjes. het weer viel een beetje tegen elke keer regen en af en toe een keer de zon tussendoor!!
Zondag nog naar Firenze geweest en de laatste cadeautjes gekocht!!

maandag lekker een vrije dag! dus alvast een begin gemaakt aa mn koffer inpakken. Wat een gedoe zeg.... zo goed alles er in proppen dat het nog past ook!!!

Maargoed ben er klaar voor, morgen eerst mn reis naar pisa en daar nog mega lang wachten! MAar goed om 17.10 etreed ik eindelijk weer nederlandse grond!!

Arrivrdeci!!

  • 03 Juni 2014 - 18:46

    Opa - Oma:

    na 3 maanden van huis
    komt ruby eindelijk weer thuis
    welkom hom
    lieve groetjes en dikke knuffels
    van opa - oma

  • 04 Juni 2014 - 06:45

    Pieter:

    Hoi lieve schat,
    Vandaag kom je eindelijk naar huis, ik ben daar heel blij om!
    Ik ben ook super trots op alles wat je gedaan hebt.
    Je hebt het daar heel goed gehad en leuke mensen ontmoet en veel ervaringen rijker.

    XXX
    Papa

  • 04 Juni 2014 - 07:55

    Leontine:

    Yeeaaahhhh ik ben ook heel blij, ik kan niet wachten tot het moment dat we de auto starten en naar schiphol rijden... Je bent een kanjer, heb heel veel van Italië gezien, je hebt leuke mensen leren kennen, je hebt een top stage gehad, je hebt voor jezelf gewassen, gestreken, geleerd met heel weinig geld te leven, ooooo je hebt zoveel geleerd... Ik ben trots op je Ruby, zo trots als een pauw... Je avontuur zit er na vandaag op, hierna wordt het een mooie herinnering die je altijd bij zal blijven. Een mooie herinnering ....
    Welkom thuis Ruby......... xxxxxx

  • 04 Juni 2014 - 10:50

    Jacqueline:

    Hey,

    Super dat het het zo leuk heb gehad!!!!!!!!!
    Goede reis terug en we zien elkaar snel!!!
    Liefs,

    Jaco, Jacqueline, Jurriën*, Jamie & Roxanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Italie

Ik ga voor 3 maanden naar Italië voor stage!!

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

laatste dag

20 Mei 2014

bijna thuis!!

01 Mei 2014

:-)

15 April 2014

de helft van mn verblijf

06 April 2014

week 5
Ruby

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 893
Totaal aantal bezoekers 4969

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Italie

Landen bezocht: