week 5 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu week 5 - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

week 5

Door: ruby

Blijf op de hoogte en volg Ruby

06 April 2014 | Italië, Pistoia

ciao!!

Zo weer eens een berichtje... nu maar van 2 weken want was het vorige week vergeten.
Nou was er ook niet echt iets te vertellen in die week want ik ben ziek geweest.... buikgriep. Dus ik heb een weekje ziek op bed gelegen. Wel die zaterdag toen het iets beter ging samen met Olivier en robin mn 2 vrienden uit belgie naar Firenze geweest. En later kwamen Naomi en Brixit ook. Dit was erg gezellig en we hebben best veel gezien.

Daar zijn we een hele mooie grote kathedraal ofzo ingegaan en we hebben even binnen gekeken. Erg mooi!!
Later zijn we nog even naar het plein met alle standbeelden geweest, en naar de brug, ponte vecchio. En hebben we nog heel wat foto's gemaakt.
Nou een geslaagde dag jammer dat mn buik niet erg mee zat maargoed.
Dan naar deze week. Toen kwamen Belinde, manon en nog 2 waarvan ik de namen niet meer weet, sorry!! (docenten).
Op maandagavond met z'n alle pizza gegeten ook nog met Olivier, robin, Naomi en Brixit.
Dinsdag Italiaanse les :-) De taal is echt leuk maar soms nog wel lastig maar hoe langer je hier woont des te meer je ga begrijpen enz.
Woensdag eindelijk weer aan het werk gegaan. helemaal blij dat het weer kon :-) en na het werk een ijsje wezen eten met belinde en een stukje gelopen. En toen daarna naar hun tijdelijke huis geweest, en ook nog gekookt. En daarna weer een ijsje gegeten.
Donderdag kwamen belinde en manon op mijn stage een hele dag. Hier was ik erg blij mee want mijn collega's vragen mij zoo veel over dingen die ik niet weet dat hun het nu konden beantwoorden. Daarna moest ik een activiteit bedenken na het werk en toen zijn we naar een parkje gelopen en daarna nog uit eten geweest. Vrijdag weer wezaen werken en 's avonds fiesta at home!!
Zaterdag met Olivier en Robin naar Firenze geweest en een heel andere kant ervan gezien :-) En natuurlijk heeft Olivier weer geshopt ;-)
Zondag met hun ook nog even een nieuwe oplader voor me laptop wezen halen dus ik kan eindelijk weer wat doen.
Zo dat was even een update van 2 weken!!!

  • 06 April 2014 - 18:48

    Oma:

    hoi rubyleuk weer je verslag te lezen fijn dat het weer beter met je gaat.
    je heb er leuke maatjes geniet van je mooie tijd in bella italia er zijn al 5weken voorbij.
    .je italiaanseles gaat ook goed jij komt er wel wij zijn trots op jou.
    lieve groetjes opa = oma
    dikke knuffel doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

  • 06 April 2014 - 19:40

    Pieter:

    Hoi Ruby, weer een leuk verslagje van de afgelopen 2 weken, waarvan je een weekje ziek bent geweest wat best lastig is als je ver weg bent. Wij vinden het heel erg leuk dat je een leuk groepje hebt waar je gezellig de vrije tijd mee kan invullen. Ga zo door !!!!!
    Kusjes Papa en Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Italie

Ik ga voor 3 maanden naar Italië voor stage!!

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

laatste dag

20 Mei 2014

bijna thuis!!

01 Mei 2014

:-)

15 April 2014

de helft van mn verblijf

06 April 2014

week 5
Ruby

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 4985

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Italie

Landen bezocht: