:-) - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu :-) - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

:-)

Blijf op de hoogte en volg Ruby

01 Mei 2014 | Italië, Pistoia

Nou zeg wat gaat de tijd snel, over 4 weken en 6 dagen zit ik alweer in nederland. Maargoed laat ik eerst maar even schrijven over vorige week.

Vorige week heb ik lekker een week vakantie gehad. En van woensdag avond tot zondag kwamen kwamen mijn vader, zusje en oma langs. Erg leuk, ik benzelf woensdag eerst nog wat boodschappen voor ze gaan doen, en 'sw middags rond kwart voor 5 ben ik met de trein naar pisa gegaan. Voor het eerst dat ik echt alleen met de trein zo ver weg ga dus het was ook wel een beetje spannend. Maargoed eenmaal daar aangekomen maar is even opgezocht waar het vliegveld zat en dat was maar 20 minuutjes lopen :-)

Nou toen ik daar kwam moest ik nog wel even wachten, en toen waren ze daar eindelijk. Nou helemaal blij en toen moesten we nnog 1,5 uur terug naar Pistoia. Daar aangekomen eerst langs mijn huis om de boodschappen en alles op te halen en toen ben ik met hun naar het bed en breakfast gegaan waar ze zaten. Daarna hebben we ook nog pizza gegeten :)
Nou op de donderdag ben ik eerst met ze langs me stage gegaan om het te laten zien, even mn groep en het gebouw een beetje. Daarna zijn we nog langs de office geweest zodat dorota ze ook kon ontmoeten. En toen kreeg ik ook mn pakketje van mijn hele lieve docenten met pindakaas en hagelslag en hele lekkere koeken :-)
Dat heb ik thuis eerst open gemaakt, en daarna zijn we naar Firenze gegaan. Heb ik ze even laten zien hoe mooi het daar is. Toen 's avonds uit eten geweest in Pistoia.
Nou de dag erna op vrijdag naar pisa geweest. Eindelijk de toren van pisa gezien.
Toen hebben we 's avonds bij ollie en robin fretten gegeten :-))
De volgende dag op zaterdag naar Lucca geweest, ook echt een heel mooi plaatsje. Toen zijn ollie en robin ook gezellig mee geweest. Zaterdag hebben we nog even 's middags wat gegeten in een klein tentje. En toen kwamen er ook nog wat soort legerauto's enz. langs. Omdat het vrijdag the dag van the liberation was ofzo, en die gingen van rome naar.... weet ik niet meer...
Teon zijn ze naar de trein gegaan, heb ik ze uitgezwaaid en ben ik naar huis gegaan toen hun weg waren.

Nou vorige week zijn er ook weer wat nieuwe mensen gekomen van de kanarische eilanden. Die gaven die donderdag een soort welkoms feestje. Erg leuke mensen. Toen zijn we afgelopen maandag en dinsdag met hun pizza wezen eten. Dinsdag ben ik met een hele groep spanjaarden in de bibliotheek een Italiaanse film wezen kijken, gelukkig wel met ondertiteling. Tijdens de Italiaanse les. Dat is weer is wat anders dan al die grammatica.
Dan woensdag in de avond ben ik met ollie, robin en 2 meiden en 1 jongen van de kanaries (zo noemen we ze, is makkelijker ;-)) naar Firenze geweest naar de notte Bianca. The white night.
En vandaag dan de dag van de arbeid, een officieel vrije dag. Dus eigenlijk niet zo veel gedaan.

Zo dat was het weer ffies van 2 wweken.

Doeiii

  • 01 Mei 2014 - 19:27

    Leontine:

    Leuk, leuk, leuk ja papa, Beryl en oma vonden het een leuke ervaring om bij je te komen kijken en hebben het erg gezellig gehad! Nu nog die laatste paar weken alles er uit halen wat nog mogelijk is. Dingen bekijken die je nog wil zien, dingen doen die je nog wil doen, kortom dat is genieten van de tijd die je daar nog hebt te gaan.
    Maar dat komt vast wel goed met jou... xxxx mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Italie

Ik ga voor 3 maanden naar Italië voor stage!!

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

laatste dag

20 Mei 2014

bijna thuis!!

01 Mei 2014

:-)

15 April 2014

de helft van mn verblijf

06 April 2014

week 5
Ruby

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 4980

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Italie

Landen bezocht: