bijna thuis!! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu bijna thuis!! - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

bijna thuis!!

Blijf op de hoogte en volg Ruby

20 Mei 2014 | Italië, Pistoia

zo na 4 weken eindelijk weeer een berichtje!!
Ik kan me niet heel veel spannends herrineren van 4 weken geleden haha alleen gewoon de normale dingen maandag en dinsdag pizza eten. Zoals elke week. In de weekende ook niet veel bijzonders het weer was niet vaak erg lekker. Alleen nu begint het steeds beter te worden.
We hebben ook nog een keer met mensen van de kanarische eilanden gegeten erg leuk van die typisch eten eten uit elk land.

Ik ben afgelopen weeekend naar Venezia geweest.... Wat een mooie stad. We hadden zaterdag de trein van 6.15 uur in de ochtend. En uiteinelijk na 4 uur waren we er!! Hebben we eert maar de treinkaartjes voor terug ook gekocht, en toen zijn we Venezia ingegaan. Naar S. Marco een groot plein met mooie gebeouwen naar de Rialto brug... En de typische bootjes de gondola!! heel leuk om te zien allemaal.... wel zere voeten en benen aan over gehouden maar het was het zeker waard!!
"s avonds zijn we naar het bed en breakfast gegaan waar we overnachten. Dat was een station terug. Een klein plaatsje in Mestre. Daar hebben we ingecheckt en even gerust. Daarna zijn we weer terug gegaan en hebben we in Venezia gegeten....
Toen hebben we nog even wat rond gelopen en zijn we weer terug gegaan. De volgende ochtend een super ontbijt gehad echt heel veel!!! Toen hebben we uitgechekt en zijn we met onze zware tassen weer naar Venezia geegaan. Hier hebben we gelijk de boot gepakt over het mooie water, Naar het San Marco plein. En toen vanaf daar weer rustig terug gelopen. 's avonds hadden we een trein eerder terug. En hadden we een tijdje om even in Bologna te gaan kijken. Daar heb ik in de disneywinkel mn nieuwe vriendje stitch gekocht :-)
En al wat cadeautjes voor thuis!
Toen we daar even hebben rond gekeken zijn we weer terug gegaan naar het station en hebben we gewacht op onze trein. Nou uiteindelijk om 11 uur thuis....
En de volgende dag weer naar stage
Op stage is het ook super leuk!! Heb het er ook erg naar me zin :-)
Nou aankomend weekend naar cinque terre! En volgend weekend mn laatste weekend in bella Italia!! Naar Rome!!!!

Nou dit was hem dan even voor nu!!

• 20 Mei 2014 - 13:48

Leontine:

Ja over 15 dagen weer thuis! Je heb een mooie tijd gehad Ruby, je hebt genoten, je hebt met verschillende culturen kennis kunnen maken, je hebt kunnen zien hoe andere mensen in hun dagelijkse leven zijn. Want ja we gaan er altijd vanuit dat alles hetzelfde is maar dat is vaak niet zo. Iedereen heeft zijn eigen mentaliteit, z'n eigen bijzonderheden en misschien vonden ze jou wel gek en of dat je rare dingen eet. Je weet het niet of ze moeten het tegen je gezegd hebben... In ieder geval heb je een geweldige tijd gehad en is voor straks een hele mooie herrinnering waar weer hele mooie vriendschappen van zijn gekomen! Toppie.... We zijn heel heel heel trots op jou!!!! xxxx

• 20 Mei 2014 - 13:52

Pieter:

Hoi hoi wat leuk om weer iets te lezen van je.
    Fijn dat er 2 leuke gasten zijn die deze korte tripjes met jouw maken alleen had je het niet gedaan en nu zie je nog veel van Italië, en dat is toch erg leuk.
    Nog een paar weekjes en kom je eindelijk weer naar huis, ik vind dat heel erg fijn.
    Ben heel erg trots op je zoals je alles hebt gedaan tot nu toe, je reis, voor jezelf zorgen, uitstapjes, stage en reisleider zijn voor mij je zus en oma.
    Mijn complimenten, ik ben super trots op je.
    Doe de groeten aan onze Belgische vrienden.

Tot gauw.

XXX Papa

• 22 Mei 2014 - 14:49

Oma:

hoi wijfie wat mooi dat jullie in venezia zijn geweest.oma heb super genoten dat ik bij je ben geweest.
    wat heb je mooie uit stapjes met ons gemaakt ik geniet daar nog van super leuk
    leuk olli en robin ontmoet te hebben leuke maatjes wees daar trots op
    ruby geniet van je 13 laatste dagen, dan ben je weer op nederlandse grond
    nog super fijne dagen je ben een kanjer dikke knuffels van opa -oma