de helft van mn verblijf - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu de helft van mn verblijf - Reisverslag uit Pistoia, Italië van Ruby Loeff - WaarBenJij.nu

de helft van mn verblijf

Blijf op de hoogte en volg Ruby

15 April 2014 | Italië, Pistoia

zo zo nou ongeveer al op de helft van mijn verblijf hier. Wat is de tijd toch snel gegaan zeg. Maar nog steeds heb ik het heel erg naar me zin. Zou hier zo kunnen wonen bevalt me best.

Vorige week een gewone week stage Italiaanse les, monitoring niet zovveel gebeurt eigenlijk. Wel weer terug naar de winkel gemoeten voor mn oplader maar nu heb ik een nieuwe die het dus wel doet. :-)

Dus in het weekend ook maar even aan school gewerkt.. en vooral veel geslapen overdag want ja met heel wat mensen in het huis die gaan leven in de nacht word dat een beetje lastig soms.
Maargoed ook dat hoort er allemaal bij.... Maandag gewoon weer een stage en vandaag weer Italiaanse les gehad.
pfff die grammatica gedoe is ook wel lastig hoor het lijkt wel op duits met al die regels.... En het ene woord eindigd op een o de ander op een e de ander op een i of een a.
Maar het is wel een leuke taal om te leren.....
Nog maar 3 dagen werken en dan lekker een week vakantie :-)
En dan komen beryl, papa en oma hier heen van woensdag tot zondag :-) happy me!!!!
Heb er al helemaal zin in!! Kan ik hun ook laten zien hoe en waar ik leef enz.
Nou het was even een kort bericht maarja er is ook niet zoveel gebeurt vorige week.

Doeiiii

  • 16 April 2014 - 15:00

    Leontine:

    Papa Beryl en oma vinden het ook helemaal spannend om naar jou toe te komen, maar ze hebben er heel veel zin in... Jaja nog een weekje en dan komen ze eraan... Voor jou zal de tijd wel omgevlogen zijn, voor mij niet echt. hahaha nog ff doorzetten maar dat gaat jou ook best wel lukken hoor! Daar ben ik van overtuigd. Dag lieve schat xxxxx en een dikke knuffel van je moeder...

  • 16 April 2014 - 15:16

    Pieter:

    Ik ben heel benieuwd hoe jij daar leeft, en voor jezelf zorgt, maar dat gaat je goed af volgens mij.
    Over een week kom ik naar je toe, en zorg maar voor mooi weer anders ga ik gelijk weer terug :-)
    En daar blijven wonen NO WAY, in juni gewoon terug naar huis.......
    Tot over 7 dagen dan komen wij de boel op z'n kop zetten daar.

    XXXX Papa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, Pistoia

Italie

Ik ga voor 3 maanden naar Italië voor stage!!

Recente Reisverslagen:

03 Juni 2014

laatste dag

20 Mei 2014

bijna thuis!!

01 Mei 2014

:-)

15 April 2014

de helft van mn verblijf

06 April 2014

week 5
Ruby

Actief sinds 14 Feb. 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 4984

Voorgaande reizen:

14 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

28 Februari 2014 - 10 Juni 2014

Italie

Landen bezocht: